21 Mart 2008 Cuma

Çiçek Yetiştirme Deneyimim

Şubat ayının ortalarında ve mart ayının başında ektiğim iki çiçek tohumu birkaç hafta önce filizlendi.Bu beni öyle mutlu etti ki işten eve döndüğümde hemen onlara bakıyorum.Acaba biraz daha büyüdüler mi diye :) . Çiçek açtıklarına şahit olduğum günü merakla bekliyorum.Daha önce hiç çiçek tohumu ekmemiştim.Heyecanım biraz da bu yüzden :)

Bu saksıdaki minik yeşil arkadas benim ilk ektiğim tohum.Adı Çin Feneri.

Eger o minik yeşil arkadaşa iyi bakabilirsem işte böyle olacak inşallah :)

Bu da ikinci minik yeşil arkadaş.İsmi kirli Hanım Çiçeği.Bence haksızlık etmişler bu ismi vererek :)Bu çiçek tohumu daha kısa sürede filizlendi diğerine göre.Belki de tam zamanında ektiğim için.Çünkü Çin Fenerini sabırsızlığımdan şubat ayında dikmiştim.Oysa mart ayında dikilmesi gerektiği yazıyordu üzerinde :)

İşte bu da kirli hanımın filizini memnun ettiğimde açacağı çiçeği :)

Bunlar da minik kaktüslerim.